Alchymie - Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl
  • Alchymie - Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl
  • Alchymie - Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl

Alchymie - Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl

349
349bez DPH
Ihned ke stažení
  • Detailní popis
  • Parametry
  • Ke stažení 1
  • Hodnocení
  • Diskuze

Detailní popis produktu

„Zásadní kniha. Skvěle použitelná na všechno v životě a proklatě vtipná.“
— Nassim Nicholas Thaleb

„Jak už název slibuje, Alchymie mění slova v čiré zlato. Z každé stránky září hluboká moudrost.“
— Robert B. Cialdini

## O knize

Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat.

Porozumění tomu, co ovlivňuje naše chování, jak vytvořit důvěru ve značku, co je signalizace, jak využít placebo efekt a proč konečně aplikovat poznatky behaviorální psychologie nejen v reklamním, ale v jakémkoliv byznysu, vám Sutherland předá stylem nejzábavnějšího a nejbystřejšího společníka na večírku. Budete se dokonce těšit i na poznámky pod čarou. Ale hlavně získáte odvahu vyzkoušet své nejlepší nesmyslné nápady protěžované racionalitě navzdory. Protože dávají smysl.

## Vaše představy o světě a lidech rozbijí poznatky jako:

- Logika je nástrojem, nikoliv pravidlem.
- Na vnímání není nic objektivního, i když jsme přesvědčeni o opaku.
- Snaha posílit racionální chování nutně nevede přes racionální argumenty.
- Dobrý odhad je také vědeckou metodou.
- Neočekávané nebo nelogické věci zaujmou mnohem víc než ty jasně logické.
- Skutečný génius lidstva spočítá ve schopnosti mít přibližně pravdu.
- Koťátka v reklamě fungují.

## O autorovi

Rory Sutherland (* 1965) je bývalý kreativní ředitel OgilvyOne, nyní místopředseda Ogilvy Group UK. V reklamní a marketingové branži se pohybuje více než 30 let. Svými sloupky pravidelně přispívá do časopisu The Spectator. I díky britskému humoru mají jeho TED Talks milionové počty zhlédnutí.


Parametry

Kód produktu ME978-80-7555-135-1
Záruka 2 roky
Počet stran 400
Autor Rory Sutherland

Hodnocení

0 hodnocení a 0 uživatelských recenzí

  • 5 0x
  • 4 0x
  • 3 0x
  • 2 0x
  • 1 0x
Zatím nikdo neudělil hodnocení.
Buďte první, kdo napíše hodnocení k tomuto produktu.

Diskuze

Máte dotaz na produkt? Položte otázku našim profíkům.

Zatím se nikdo na nic nezeptal.
Spinner
Cookies Cookies

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.