Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování
  • Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování
  • Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování
  • Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování
  • Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování
  • Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování
  • Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování
  • Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování

Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování

269
269bez DPH
Ihned ke stažení
  • Detailní popis
  • Parametry
  • Hodnocení
  • Diskuze

Detailní popis produktu

„Hitmakeři jsou výpravou do světa populárních hitů. Skvělé čtení a zajímavé poznatky podložené řadou výzkumů. Knihu si musíte přečíst,ať už se sami pokoušíte o hit, anebo prostě pomáháte někomu jinému dobýt svět.“— Michal „Majkláč“ Novák, zakladatel Bandzone.cz

# O knize

Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.

Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii vkusu a fungování kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.

# Dozvíte se například:

- proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)
- že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu
- že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct
- jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí
- že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy
- jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele
- proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny
- jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu
- proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít
- že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu

# O autorovi

Derek Thompson je uznávaným redaktorem časopisu The Atlantic, do něhož přispívá články o ekonomice a médiích. Pravidelně se podílí na podcastu Here and Now v National Public Radio a často vystupuje v televizi, včetně stanic CBS a MSNBC. Magazíny Inc. i Forbes ho uvedly na seznamu „30 pod 30“. Žije v New Yorku.

# Více informací

Web knihy: www.hitmakeri.cz
Sledujte hashtag #hitmakeri

Parametry

Kód produktu ME978-80-7555-028-6
Záruka 2 roky
Počet stran 344
Autor Derek Thompson

Hodnocení

0 hodnocení a 0 uživatelských recenzí

  • 5 0x
  • 4 0x
  • 3 0x
  • 2 0x
  • 1 0x
Zatím nikdo neudělil hodnocení.
Buďte první, kdo napíše hodnocení k tomuto produktu.

Diskuze

Máte dotaz na produkt? Položte otázku našim profíkům.

Zatím se nikdo na nic nezeptal.
Spinner
Cookies Cookies

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.